Egyrészt a társaságok igyekeznek minél hamarabb elindítani a menetrendi szolgáltatást és ez bizony komoly logisztikai kérdés, elsősorban a nagyoknál (BA, LH, AF-KLM).
Másrészt vannak olyan társaságok, akik többletkapacitásokat állítanak forgalomba. Már írtam, hogy az Iberia Bécsből több gépet rakott be, de vannak, akik nagyobb gépet állítanak forgalomba.
Az Air Lingus Dublinból a lehető legtöbb székkel üzemelő gépeit állítja forgalomba a Dublin - Lanzarote, a Dublin - Milano-Malpensa; a Dublin - Malaga; A Dublin - Barcelona; A Dublin - Madrid és a Dublin - Faro útvonalakra.
A biznisz az biznisz...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.